linux-firewall-tools.com - zkušenosti?

Úterý Červenec 23 17:37:34 CEST 2002

Dňa 23. júl 2002 o 16:14, Jaroslav Lukesh napísal(a):

> máte někdo zkušenosti s konfigurákem firewallu co je na
> http://www.linux-firewall-tools.com/linux/

ano, a celkom dobre. pouzil som ho na vygenerovanie generickeho klise
pre pravidla, pretoze tam celkom dobre osetruje tie klasicke veci okolo
spoofingu a spol. ostatne pravidla potom nie je problem doplnit ci uz
rucne, alebo naklikat do web interfejsu. pre cloveka, ktory sa nechce
babrat s rfc-ckami a hladat ake su rezervovane adresy a podobne je to
podla mna dobry nastroj, rovnako ako pre zaciatocnika,.
teraz by som uz ale odporucil daky sofistikovanejsi nastroj na tvorbu
firewallovych pravidiel, napriklad genialny fwbuilder.

> Zajímají mě hlavně věci na kernel 2.4, tedy IPtables.

no ale predsa ta aplikacia nema podporu pre iptables...
doslovne vo faq:

Question: What is the status of iptables support in the Firewall Design
Program?

I handed it over to a user group, since I can't imagine I'll have time
to work on it for at least another year. They say they expect to have
iptables support sometime later this month (November).

--
Linux 2.4.18-21mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586