Best IDE HDD pre online beh

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Červenec 24 07:33:21 CEST 2002

Aku zataz mate na mysli? Ja osobne som s diskami
MAXTOR velmi spokojny. Vykonnejsie aj lepsie su
vysoko otackove. Posledne zostavy maju v sebe
tie vyssie otackove disky a idu v kuse vyse dvoch
rokov bez problemov. Ak pozadujete velmi vykonny zapis
na disky a citanie tak potom uz dat aspon dva SCSI
disky do stripu. Ako sa chova stripe na IDE neviem,
neskusal som. Mozno vyskusam ked pride serial ATA.

Igor