Přehrávání hudebních CD

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Červenec 24 09:33:49 CEST 2002

On 24/07/2002, J.Cespiva na mus.cz wrote:

> Zdravím,
> v RH 7.3 mi nejde zvuk při přehrávání hudebních CD. Integrovaná
> zvukovka je patrně nakonfigurovaná správně, protože jiné zvuky, nebo
> mp3 se přehrávají správně. Zkoušel jsem různé programy na hudební CD,
> ale nic. Mechanika bliká, v přehrávači běží čas, ale zvuk žádný.
> Zkoušel jsem také laborovat se zvukovým serverem, ale bez úspěchu.
> Díky za radu.

Resil jsem nedavno podobny problem a nakonec jsem zjistil, ze na vine
byla stazena hlasitost na kanalu Mix. Zkuste si projet nastaveni
hlasitosti treba pomoci aumixu.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka