arpwatch-2.1a11-11 na RH7.0 pada na coredump

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červenec 24 11:35:51 CEST 2002

Dobry den,

chtel bych se zeptat zda jste se nekdo nesetkal (a nevyresil) s nasledujicim
problemem - upgradoval jsem arpwatch (a tcpdump a libpcap) a od te doby
arpwatch po spusteni spadne na 'Segmentation fault (core dumped)' a zanecha
po sobe core soubor. Zkousel jsem to na dvou strojich RH7.0 a chova se to
stejne, padne to uz nekde na zacatku i kdyz dam treba jen arpwatch --help .

Na stroji RH7.1 s balikem arpwatch-2.1a11-11 pro 7.1 to funguje dobre.
Mozna mi chybi nejaka knihovna ci co  - nemate tuseni ?

S pozdravem