page1.ps ... pageN.ps -> book.ps

Ivo Kocvara xkocvara na fi.muni.cz
Středa Červenec 24 11:43:48 CEST 2002

On Wed, 24 Jul 2002 11:12:45 +0200, Jan Stary wrote:

> Dobry den,
>
> mam soubory page1.ps az pageN.ps, ktere tvori jednotlive stranky knihy (ve
> skutecnosti mam naskenovane page1.jpg az pageN.jpg + convert).
>
> Ted bych chtel tu knihu sestavit, ale nedokazu to pomoci psmerge. Vede
> snad cesta pres combine/montage/... ? Nebo jinudy?

Ty ps, ktere vzniknou z jpg, maji takovouto strukturu:

%!PS-Adobe-3.0
%%BeginProlog
%%EndProlog
%%Page:  1 1
%%PageBoundingBox: 60 96 552 696
... (tady jsou data)
%%PageTrailer
%%Trailer
%%EOF

Ve vyslednem ps souboru vam staci mit na zacatku hlavicku po %%EndProlog,
a z kazdeho souboru tam date ta data mezi %%Page a %%PageTrailer.
Samozrejme na konci bude %%EOF a je potreba miot spravne ocislovane
stranky (%%Page).

Delat to rucne asi nebudete, napiste si skript, nejlepe v perlu. Ten
skript bude vypadat _hodne_ podobne jako ten, ktery se jmenuje psmerge :-)

> Jeste jedna vec: pri convert page.jpg page.ps bych chtel zadat nejaky
> treshold na oddeleni bila/cerna (stranky jsou cernobile, ale scan je
> grayscale). Hral jsem si s ruznymi optiony convertu, ale vysledek je bud
> skoro zadny, nebo je to sice monochrome, ale skoro necitelne. Mate s tim
> nekdo zkusenosti?

Jo. Nechte to v grayscale.

--
ivo kocvara