OT: chyba smtp serverů

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Středa Červenec 24 13:32:07 CEST 2002

On Wed, Jul 24, 2002 at 11:30:55AM +0200, Michal Vymazal wrote:

> Nepouziva ten zakaznik nejaky obskurni operacni system, ktery je
> napadnutelny viry?. Tohle totiz vypad na dosti zname priznaky:-)

Je to sice vysvětlení, ale z tohoto PC to bylo určitě zastaveno, a
navic, je předpoklad že by se ten vir alespoň šířio což nedělá, i když
je na win2k, pořád nepoužívá outlooka, ale 602ku a ta celkem šlape,
navíc byl drátama odpojenej.

--
Linux, the operation system from the top of the world.       Ondrej Tuma
privat: ondra.tu na tsystemsweb.cz    konference: konference na tsystemsweb.cz