Best IDE HDD pre online beh

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červenec 24 15:48:44 CEST 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
: Zdenek Mazanec wrote:
: >Otazka je, co je "serverove zatizeni". Kdyz se podivam na konfiguraci
: >odysea
: >(coz je nesporne vyuzivany server), tak by se vam imho dalo s uspechem
: >odporovat.
:
: 	Nerekl bych, ze by se ze serveru www.linux.cz jednou 'za cas'
: nereklamovaly disky.... (ktery z tech zminovaych disku
: (http://www.linux.cz/stats/) je tam dele jak 2 roky?)

	Rekl bych ze ty dva 20GB jsou tam dele. Ale jinak bych odchazeni
disku _pred_ koncem zarucni doby povazoval za jev spise pozitivni
(zvlast kdyz mate moznost pomoci S.M.A.R.T. zjistit vypadek aspon trochu
dopredu). Takhle mi v pocitaci nedavno odesel 3GB disk a dostal jsem
nahradou nejaky 10GB, protoze mensi uz se nevyrabi.

-Yenya

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|