devfs

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Červenec 25 00:47:37 CEST 2002

On Wed, 24 Jul 2002, Ales DOLECEK wrote:

> Mohl by někdo znalejší napsat pár řádek o %SUBJ.  Zajímaly by mne především
> praktické zkušenosti.
> Je to použitelné (jádro 2.4.18)?

Pouzitelne castecne ano, nicmene zatim bych pouzivani do ostreho behu
prilis nedoporucoval. Jak napsal nedavno Al Viro - devfs je buggy jako
maloco jineho. Psal neco ve smyslu: "Vybral jsem nahodne cislo z intervalu
<1, `wc -l fs/devfs/base.c`> a trvalo mi dve minuty, nez jsem kolem tohoto
radku nasel bug. Tento postup jsem nekolikrat opakoval, vzdy s podobnym
vysledkem". Pak se strhla mensi nevraziva debata mezi Richardem Goochem
(autor) a Al Virem, ale nicmene z toho vyplynulo, ze to prece jen jeste
nejake drobne upravy skutecne potrebuje ;)

> Jsou třeba nějaké nejnovější verze určitých balíků?

Ne jen je treba si zkompilova devfsd

> Podporuje to již některá z distribucí?

Pochybuji, ale jisty si tim nejsem.

--