off-line archiv

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Červenec 25 06:00:48 CEST 2002

To bohuzel nejsou :-(
Uz to tady nedavno slo v konferenci. Do urciteho data lze sehnat konferenci
z nektere starsi distribuce ceskeho RedHatu, kam byla umistovana na druhe
CD. To vsak jiz skoncilo, tusim s verzi RedHat 7.0 CZ.
Neni bez zajimavosti, ze neco obdobneho praktikuje SuSE CZ a do svych
distribuci umistuje databazi instalacni  podpory SDB, kterou ma jinak
on-line na svych strankach. (Zamereno ovsem na tuto distribuci).

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz