ezmlm

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Červenec 25 09:50:35 CEST 2002

On 25/07/2002, Novy David wrote:

> Koukal jsem se do systému, ale takovýto příkaz ezmlm-create tam nemam,
> je jich tam asi 20, ale tenhle ne.

Je to ezmlm-make. Pouzivam to takto a nemam problem:

su alias -c "/usr/local/bin/ezmlm/ezmlm-make -klnrux \
	/var/qmail/lists/jmeno /var/qmail/alias/.qmail-domena-jmeno \
	jmeno domena.cz"

Volby (-klnrux) si samozrejme prizpusobite podle sveho a musite take
zajistit, aby domena.cz byla smerovana na alias .qmail-domena-*. Jinak
pres uzivatele by to melo jit take, rekl bych (kdyz se domena cela posle
na uzivatele pres qmail/users/assign, kde se nevyplni zadny prefix pro
.qmail soubory, tak by to melo jit, lec nikdy jsem to nezkousel).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka