Predbezne Riesenie: Amavis

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Čtvrtek Červenec 25 10:13:15 CEST 2002

Takze vcera v noci som porobil nejake dost skarede zatazove testy a
qmail s amavisom-perl-11 to prezil ako najrychlejsia alternativa. Sice
nie idealna, ale stabilnejsia a lepsia.
Zostava oskusat amavis-ng ktoreho nova verzia prave vysla a urobit
tuning na systemovej urovni aj na antivirusovej urovni.
Zaujemcov mozem v preibehu Augusta informovat, ako sa dari v Beta
testingu riesenia.

vsetkym dakujem za cenne rady

dz

On Thu, 2002-07-25 at 07:09, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	IMHO tento dir po opusteni obsahuje virove maily....

virove maily obsahuje /var/virusmail = default configuracia ;)

> 	50 procesu?

no skusim, ale asi az v auguste ak na to pride, odzajtra dovolenkujem -
huraaaa

> 	Nejpodstatnejsi ztrata vykonu je v tom, ze se virova databaze ve Vasem
> pripade porad natahuje, rozbaluje atd. (u mne to trba 10s)

hej-hej, sophinka
okrem nej mi tam ale bezi f-secure f-prot a vfind
to bude mat na tom loade tiez podiel....
najvacsi load vsak vzdy spravi perlovy amavis (preto tie narazky na c
minule)

>, kdyz to
> udelate jednou, uvidite...:-) BTW na tak 'zatizenem' mail hubu nemate
> 128MB pameti?

myslim ze som niekde pisal ze 512MB (dell raid, cpu 1.7 GHz)

> 	Dobre, pouzivate milter, co se na nej vykaslat a udelat presne do puntiku
> to, co je psano v README.sendmail - tedy 2 fronty, relay gateway mail
> hub....

clovece to som urobil
potom som urobil milter a v default konfiguracii bol milter rychlejsi o
50 az 100%

This message has been checked by Dionach for all known viruses using
MessageLabs Virus Scanning Service. For further information visit
http://www.dionach.com