Trustix Secure Linux a problemy snim. (asi vyriesene)

bl bl na mavipet.sk
Čtvrtek Červenec 25 11:49:25 CEST 2002

Tak problem som asi vyriesil.

Karty su v poriadku len si nerozumeju z HUBOM/SWITCHOM na ktori su
pripojene. Po zamene je pripojenie mozne skoky kradsie (ale stale su,
preto som von mal tu NE2000) Pri zistovani kedi som mal tie problemy (i
na povodnej instalacii) som zistil ze problemy z NE2000 nastali po
"UPGRADOCH" FirmWaru na sietovych prvkoch.

NE2000 v internej sieti funguje perfektne bez zjavnych problemov a 3coma
ide tiez ale z tymi problemamy kvoli ktorim som ju povodne dal dnu (sem
tam vypadky)

--
tak dobry videohry jako je telnet na sunovskej server,
to jinde neuvidis

ZZZZ
  Z zzzz
 Z    z