Vypnuti Debianu

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 25 11:21:37 CEST 2002

Peter Mann wrote:

> a co tak pouzit sudo? volakedy som to mal takto nastavene, teraz mi tuto
> funkciu plni kdm, ktory ma po odhlaseni uzivatela aj volbu
> vypnut/restartovat

kdm a gdm (proste to z gnome) mi prijdou prekombinovane a plnne by mi
vyhovovalo xdm, kdyby melo jeste tlacitko shutdown, abych po odhlaseni
mohl stanici vypnout.

Je v distribuci (Debianu Woody) i nejaky jiny _jednoduchy_  program jako
xdm, ktery toto umoznuje?

--
Martin Lebeda
   ...nebruc, taky jsi se ucil...