Best IDE HDD pre online beh

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 25 11:07:52 CEST 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

>     Ehm, porovnavat ATA, pripadne ATA2 disky z dnesnim suntem je trosku
> strileni vedle, nemyslite? Taky mam disky 40MB (Seagate), pripadne 170MB
> a 210MB (Conner, Seagate), ktere pracuji do dnes (roky vyroby drive nez
> 1991), pripadne 710MB WD (to jeste byl Pan Western) z 1993 - myslite si,
> ze je to argument pro dnesni IDE disky?
>
> PS: A nehlede k tomu, ze ty starsi pouzivam dost dlouhou dobu jako
> prenosnou vetsi disketu (v ramecku)...

Ja to delam take tak ;-) (Seagate, 280MB), a za x let budeme to same
rikat o tech soucasnych ktere se dozijou.

Rikat ze dnesni disky jsou sunt, mi prijde trochu nepodlozene, to bych
napred musel videt nejakou kvalifikovanejsi statistiku nejlepe
rozdelenou po vyrobnich seriich a rocich.

--
Martin Lebeda
   ...nebruc, taky jsi se ucil...