Nefunkční ftp přístup

ArtComp - Petr Lorenc petr.lorenc na artcomp.cz
Čtvrtek Červenec 25 13:14:10 CEST 2002

Mám nakonfigurovaný firewall na RH7.2 pomocí iptables a několik měsíců bez
problémů běžel. Teď se objevil problém s přístupem na ftp servery. Při
pokusu o připojení se bez problémů přihlásím, ale s ftp serverem nemohu
pracovat. Vypíše se mi následující chyba

500 Invalid PORT Command.

Na Linuxu používám NAT a loaduji tyto moduly:

modprobe ip_nat_ftp
modprobe ip_conntrack_ftp

Přímo z linuxu se na ftp dostanu, ale ze stanic ne.

Máte někdo nápad v čem by mohl být problém?
Pak mám ještě jeden dotaz, jak ověřím, že se výše uvedené moduly natáhly?

Dík

Petr