OT: chyba smtp serverů

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Čtvrtek Červenec 25 14:58:18 CEST 2002

On Thu, Jul 25, 2002 at 08:59:13AM +0000, uhlar na fantomas.sk wrote:
> Ondrej Tuma <konference na tsystemsweb.cz> wrote:
> -> můj dotaz se netýká přímo linuxu, ale je s ním přímo spjat.
>
> aj tak je off-topic.
proto v subjektu to OT:)

> [...]
> -> mail až k adrsátovi jde, přece není normálních 19 mailserverů v
> -> hlavičce.
>
> nam sa stalo nieco podobne - niektore genialne mailservery tot iz, ak
> nepoznaju adresata, poslu postu bez akejkolvek zmeny naspat, ale na adresu v
> hlavicke, tusim dokonca To (alebo Reply-To). Takze staci jednu postu poslat
> do mailing listu v ktorom je zapisany niekto neexistujuci a prislusny
> mailserver zacne posielat tu postu do mailinglistu zas a zas. Podozrenie mam
> na exchange a/alebo lotus notes, avsak uz sa to stalo davnejsie takze si

No podle cesty přez kterou to šlo, tak asi tři servery byly Exchange,
takže budu muset kontaktovat adminy v atlasu, ty budou mít radost:)

díky moc za tip.
--
Linux, the operation system from the top of the world.       Ondrej Tuma
privat: ondra.tu na tsystemsweb.cz    konference: konference na tsystemsweb.cz