RE: Nefunkční ftp přístup

ArtComp - Petr Lorenc petr.lorenc na artcomp.cz
Čtvrtek Červenec 25 15:38:54 CEST 2002

Vidim, ze se k dotazum pripojili dalsi, takze ted moje odpoved.

Nastavil jsem pasivni rezim a skutečně se připojím. Původně jsem s tím ale
neměl žádný problém. Co tedy udělat, aby opět chodil aktivní režim. Může být
příčinou i změna u ISP?

Dík

Petr

>	Zdravim jeste jednou,
>	toto jsem nevedel, priznam se, ze RH zatim nejak moc
>	neovladam, ted ho zkousim
>	jako pracovni stanici a mam plno mezer. Na OpenBSD
>	tento prikaz chybi.....
>
>	Symptomy, ktere zde pisete, tedy uspesne pripojeni, ale
>	tim to vadne, mi velmi
>	pripominaji me problemy s branou, nez jsem na ni
>	umoznil behat aktivnimu
>	prenosu. Zkuste nastavit pasivni rezim prenosu.
>	Radek

Jak tedy umožním aktivní přenos?