RH 7.2 a vysoká odezva daemonu sendmail a ssh

Čtvrtek Červenec 25 16:56:41 CEST 2002

On Thu, Jul 25, 2002 at 07:53:18AM -0000, Pavel Hauptman wrote:
> Dobrý den,
Cau,

> 1) linuxový server s RH 7.2 a spuštěným daemonem sendmail má vysokou
> odezvu.
> 2) daemon openssh má také vysokou odezvu.
> Mám podezření na špatne zkonfigurované DNS. Může někdo poradit, kde může
> být chyba?
Uz to tu bolo velmi vela krat, ziskavas male bezvyznamne minus za nepouzitie
archivov. Najcastejsou pricinou byva nefunkcny reverzny DNS, popripade
zablokovany ident.

Bye,

            The dark ages were caused by the Y1K problem.