Best IDE HDD pre online beh

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Čtvrtek Červenec 25 18:30:21 CEST 2002

On Thu, 25 Jul 2002, Michal Dobes wrote:

> Zrovna jednu hezkou mam.
> Mam tady IDE HW RAID se sesti disky: 2x RAID1 + 4x RAID5.
> Jsou v tom 60GB IBMka IC35L060AVER07-0.
> Je to pokusnej servrik na kterem bezi Oracle a umrtnost je ctyri
> disky od vanoc, co to bylo spusteno.
> Prave jsem z toho RAIDu vyndal dalsi kousek. Ucho neni blbec
> a slysi, jak pekne hlavicky mlati o dorazy. :-)
>
> 	Majkl

Pokud jsou ty disky starsi, nez pul roku tak zkuste upgradovat firmware.
mel jsem dlouhou diskusi s podporou u IBM a nakonec priznali, ze puvodni
firmware ma nejakou chybu. (byla o tom diskuse i v LKML).

Tady najdete nejake odkazy i s odkazem na update firmware.
http://www.geocities.com/dtla_update/

	MOJE

P.S. Predminuly tyden kolegovi zacal chrastit disk (IC35...)
Tak upgradoval firmware a disk je pekne potichu a jede normalne.

--
Tomas Konir
Brno