znovu problemy s avicap

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Čtvrtek Červenec 25 21:43:07 CEST 2002

Dobry den,

uz jsem mel radost, jak mi avicap pekne nahrava (viz moje dotazy a reseni
asi 14 dni pred) a ejhle, uz mam zase problemy. Po uspesnem rozchozeni
zvuku jsem zkousel menit nahravaci kodeky a najednou mi avicap zacal
zatuhavat.

Vratil jsem konfiguraci do puvodniho stavu, zkusil reinstalovat avifile
ruznych verzi a porad je to stejne. S jakymkoliv nastaveni vse funguje az
do doby, kdy stisknu v dialogu CAPTURE AVI tlacitko start, pak nahraje
avicap od 1 do 3 sekund a cele X-Window stuhnou. Na konzoli se nic
nevypise, televize v okne hraje dal, ale nefunguje klavesnice ani mys.
Jelikoz nemam linux na siti, nezbyva mi, nez resetovat pocitac (to se pak
spatne testuje).

Pouzivam (a jediny me predtim fungoval) avifile-0.7.7 z freshrpms pod
Mandrake 8.2 (standardni jadro). Zvukovka i tvkarta funguji OK, aviplay
take prehrava ochotne vsechna videa. Netusim, v cem je problem, ani
netusim, jak muze jeden program timto zpusobem zmrazit linux (resp.
klavesnici a mys).

Nemate nekdo zkusenost a reseni?

Predem dekuji
Jan Povolny