Zpomalujici se server

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Červenec 26 09:02:28 CEST 2002

Dobry den

Mam takovy zaludny stroj. Je to RH7.2 s updaty z RH7.3 , kernel 2.4.18-3,
samba 2.2.3a.
Zelezo:
PII450MHz, 256MB RAM, AHA2940-U2W (AIC7895), 2x 36GB SCSI Seagate 10000 ot.,
3Com 3c905B 100Mbit

Postupne se zvysuje zatez procesoru az dosahuje pri bezne cinnosti cca 100%.
beznou cinnosti myslim provoz Foxpro Ucta pres sambu. Na tom serveru bezi
jeste squid a qmail, ale je to nepatrna zatez.
Uzivatele si samozrejmne stezuji na zpomaleni. Po restartu se to zrychli na
normal. Doba od pouzitelnosti k nepouzitelnosti je cca 1 az 2 tydny.
Nejdrive jsem zkousel jadro primo orig rh7.2 2.4.7 a bylo to totez, tak jsem
upgradoval, a zdalo se to byt dobre. Za tyden mi volali ze to stoji zas za ..

Ted zkousim modul aic7xxx_old, ale nevim.
Sambou to neni, scp generovalo taky silenou zatez. Zajimave je ze se zvysuje
zatez predevsim v system casti.

Proste neco v tom servu hnije, ale nevim co. Pred tim jsem tam mel rh6.2, ale
jen s jadrem 2.2.17. Pozdejsi se nejak nedokazali szit s tim scsi radicem  a
zatuhavali.

Ma  nekdo nejaky napad co s tim?
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners