Re: linux-firewall-tools.com - zkušenosti?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Červenec 26 10:22:42 CEST 2002

| Odesílatel: Jaroslav Lukesh <lukesh na k-net.cz>
| Mimochodem jsem našel ještě docela skvělou věc pro ipchains, viz
| http://fwup.org

Osvědčilo se mi ve spojení s RH7.0, už jede k plné spokojenosti.

Články na rootovi + konfigurační soubor pana Petříčka na RH7.1cz byly
neúspěšné. Po spuštění to hlásilo velmi mnoho chyb (odhadem 30-50 řádků).
Dále jsem to nezkoumal, vyměnil za RH7.0 a použil téměř stokilový
konfigurák :) Ten konfigurák je "skoro klikací", stačí jenom odkomentovat
řádky, popř. dopsat IP adresy, fwd porty a pod. Komentovaný je skvěle.

Zdraví JL.