TWAIN USB fotak

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Pátek Červenec 26 10:48:30 CEST 2002

zravicko

> je mozne v Linuxu zprovoznit [staci pro stazeni dat] digi fotak
> pripojeny na USB hovorici TWAINem? [afaik se nechova jako USB
> storage device :(]

asi jedine pres gphoto2. sam mam canon digital ixus V, taky neni USB
storage, ale kdyz ho pripojim a dam 'gphoto2 -P', tak mi to stahne
vsechno, co v nem najde :-). stejne tak mi to fungovalo s canonem G2.
zkuste to, gphoto2 podporuje *hodne* sirokou paletu fotacku, navic ted
nedavno se objevila verze 2.1.

s pozdravem

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

[:: www.stratosfera.cz ::]
[:: www.freemejl.cz ::]

email ::  hrouzek na stratosfera.cz
xchat ::  d.f.h (www.xko.cz)
icq   ::  77845458 (d_f_h)
www   ::  www.taverna.cz

[:: fortran... doporucuji ctyri z peti konstrukteru raket! :-) ::]