XML parser

Martin Spirk Martin.Spirk_ na _pvt.cz
Pátek Červenec 26 13:14:07 CEST 2002

On Fri 26. July 2002 12:20, you wrote:
> Ahojte,
>  snazim se parsovat XML v perlu pomoci XML::Parser (XML::Parser::Expat)
>
> funguje celkem spravne, jen mi holomek vsechno enkoduje do UTF-16. Nevite
> nekdo, jak jej presvedcit k tomu, aby nenkodoval vubec a nechal vse tak,
> jak je na vstupu?

Zdravim,

nevim jestli nebudu moc mystifikovat, venoval jsem se tomu pred rokem a uz
jsem to pozapomnel. Ale mam pocit ze to nepujde, hadam ze to nejak pouziva
expat a ten si vstup VZDY nejprve prevede do UTF (8/16). Nekde to bylo
popsano v dokumentaci k expatu. Budete muset provest zpetnou konverzi treba
pomoci iconv (pokud ji tedy Perl podporuje).

	Martin