gigabit edimax

Jan Povolný, UTRV povolny na utrv.ujep.cz
Pátek Červenec 26 12:06:19 CEST 2002

Dobry den,

dal jsem do serveru gigabitovou sitovku edimax, ktera umi 10/100/1000. Mam
ji zatim pripojenou na 100 switch Intellinet, na switchi sviti, na sitovce
tvrde blika dioda 100 Mbit, RedHat 7.3 pro ni uspesne zavede modul, ale
presto sit nefunguje. Standardne dostavame (prozatim) cisla od DHCP serveru,
na kterem neni zadne omezeni, tato cisla se mi nepodarilo ziskat,
nakonfiguroval jsem tedy sitovku natvrdo a presto se nikam neprobojuji.
Priznavam, ze mam gigabitovou sitovku v ruce poprve.

Muze byt nejaky problem s kabelem? (mam standardni UTP kat5) Nebo musim neco
natvrdo nastavit u ovladace? Nacitam jej bez options a uspesne.

Jan Povolny