mapovani vice disku do jednoho adresare

Martin Lebeda martin.lebeda na cims.cz
Pátek Červenec 26 12:50:51 CEST 2002

Daniel F. Hrouzek <hrouzek na stratosfera.cz> wrote:
> zravicko...

> "mapovani" vice disku mozna... ale rozhodne ne vice disku z vice
> pocitacu :-) krome toho, ze me nenapada, k cemu by to mohlo byt
> dobre... me to po ranu jeste ke vsemu dost rozhodilo! :-D

Tohle mi vubec nepripada hloupe - neco jako linear raid implementovany pomoci
sitovych disku pro potreby vyrovnavani zateze. Pripomina mi to jeden z
poslednich hitu - network data storage (rypalum se predem omlouvam, pokud to
neni presne). Uzivatel zapise data na virtualni disk a ve skutecnosti se mohou
rozkladat na vice serveru. Takto si muzete usetrit mnoho starosti s preplnenim
nektereho serveru, zatimco jine budou prazdne.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...