Smart Card - prihlaseni do site

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Pátek Červenec 26 17:45:15 CEST 2002

Zdravim,
rad bych se zeptal, jestli si nahodou nekdy nekdo nehral se Smart Card a
Linuxem. Jednak bych to rad rozbehal primo pod Linuxem, ale take bych
chtel rozchodit prihlasovani do Window(NT) s overovanim na Linux
Serveru.
Momentalne mam sit, kde stanice jsou na Windows NT a server (PDC) jim
dela Linux se Sambou. Nove mam i klavesnice se cteckou cipovych karet,
pro ktere zatim neni zadne rozumne vyuziti.
Na strane stanice se bude pravdepodobne pouzivat SW Cyberflex Access,
ktery umozni prihlaseni do Windows klasicky (jmeno + heslo) nebo s
pouzitim Smart Card. Zatim je to pro mne novinka a tak nevim, co se bude
dit pri prihlaseni se Smart Card - momentalne ani zadnou takovou kartu
nemam. Predpokladam, ze probehne overeni primo v karte a pak pocitac
posle neco serveru, ktery by ho mel pustit do site. Ja mam server s
Linuxem a na to neni technicka podpora vubec pripravena.
Nevite nekdo, co by melo byt na strane serveru nainstalovane a
zprovoznene, aby to fungovalo? Zatim jsem nenasel nikoho, kdo by o tom
cokoli vedel a tak budu vdecny za jakekoli posunuti spravnym smerem.
Predem dik

karta:  Cyberflex Access 32K - Java Card 2.1
ctecka: Compaq Smart Card Keyboard SK-3320, cip GemCore 121

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz