limit na přenos dat

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Pátek Červenec 26 23:59:33 CEST 2002

On Fri, Jul 26, 2002 at 11:19:34PM +0200, Peter Surda wrote:

> BTW prave som dorobil "überrouter" jadro, 2.4.19-rc3-ac3, lm_sensors, htb,
> ppp_mppe a skoro vsetko z patch-o-matic/{base,extra} z CVS verzie netfiltra
> (napr. nat pre h323 a pptp), kopu rejectov som musel zvladnut manualne. Mam aj
> rpmko pre pentium (aj ked ma priponu .i386.rpm). Butovat som to este neskusal
> :-) Nemam momentalne kde to vystavit, ale ked mi niekto poskytne ftp priestor,
> mozem to uploadnut, co vy na to?

No ve finále bych si to asi kompilil sám, ale minimálně pro inspiraci by
to nebylo špatné (i když rpm zrovna nepotřebuju :-)).

To Yenya: Nešlo by to, prosím tě, přes odyssea?

> Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103,

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Buying an operating system without source is like buying a self-assembly
Space Shuttle with no instructions."       -- Jeremy Allison