Jak se dostat na roota bez hesla

Bc. Radek Krejča radek.konference na starnet.cz
Pátek Červenec 26 22:53:37 CEST 2002

Dobry den,

  mozna prichazim s velmi OT dotazem a take pomerne stupidnim, nicmene
  musim. Dnes jsem pred odchodem z prace chtel jeste pridat uzivatele
  s tim, ze konecne vyzkousim spravce uzivatelu v KDE na RH 7.3
  Valhalla. A ejhle, zadna chybka, zadna hlaska, ale nejde se
  prihlasit vubec na nic, absolutne nechapu, co se mohlo stat. Mam
  tedy dva dotazy.

  1. mohu se nejak dostat do pocitace a opravit nejak tento problem
  nebo jsem odkazan na reinstal (coz by byla ma smrt, protoze kvuli
  tomu jsem opustil Windows coby pracovni stanice), popr. natuknete
  jak, delal jsem to na jinych Unix systemech, ale na RH nikdy a pro
  me zname metody selhaly

  2. pro me momentalne ne moc dulezity dotaz, ale tusite nekdo, co se
  mohlo stat? Chapu, ze popis problemu byl natolik bidny, ze to pujde
  tezko, ale krome hlasky Prihlaseni selhalo jsem z pocitace vice
  nevymackl.

  Diky za rady, prosmejdil bych Internet, ale jsem diky tomu odkazan na
  provizorni pristup k netu od kamarada, takze moc toho nenajdu.

  Diky
  Radek

--
S pozdravem,