Udaje v /proc/partitions

Pátek Červenec 26 23:26:47 CEST 2002

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
-> : Za tim, co znamena rmerge a wmerge (resp. co by melo znamenat) bych si
-> : celkem stal - sledoval jsem pred nejakou dobou v nejakem mailing-listu
-> : debatu. Bohuzel si nevzpominam, jestli to bylo v linux-kernelu nebo nekde
-> : jinde, takze se to spatne hleda. ;(

->        Ale jo, souhlasim. Akorat by me teda zajimalo, jak se na I/O
-> requesty preklada "dd if=/dev/disk bs=1k of=/dev/null", resp totez
-> s bs=64k. A jaky vztah to ma k mult-countu disku.

ja by som povedal ze teoreticky ziadny.. jadro by si to malo zrejme aj tak
zariadit ako sa mu chce samemu... azda keby dd volalo furt fsync boloo by to
ine.

 Spam is for losers who can't get business any other way.