RE: Mandrake - DrakeX chybí "zpět" a kde se konfiguruje zvukovaka ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Sobota Červenec 27 03:55:27 CEST 2002

Sice se tam vrátí, na to jsem taky přišel, ale už se neobnoví defaultní
hodnoty - např. u výběru balíků atd.. Je to trochu nepraktické; malá vada na
kráse. Pokud by to někdo řešil, chtělo by to přidat tlačítko zpět, levý
sloupec bych nechal na listování v už nastavených věcech.

Na co jsem však nikde nenarazil je konfigurace zvukovky - ani v LinuxConfu
ani v "DrakeControl" ani v ControlCenter.

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;