Upgrade glibc na vzdalenem stroji [RH]?

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Červenec 28 13:44:00 CEST 2002

On Sat, 27 Jul 2002, David Trcka wrote:

> Urcite? Mel jsem za to, ze je treba minimalne restartovat takovy software,
> ktery glibc pouziva, coz jsou v podstate vsechny demony a init, takze se
> de facto jedna o restart stroje. Ale treba se mylim, coz by me v tomto
> pripade i potesilo.

Ja si pod restartem predstavuji znovunatazeni kernelu, proto jsem psal, ze
restart neni treba.

Nicmene je samozrejme pravda, ze je potreba restartovat vse, co glibc
pouziva, a bezi to (nebot to ma typicky vse potrebne z glibc jiz natazeno
v pameti). Na druhou stranu se pravdepodobne nic katastrofickeho nestane,
kdyz se restart treba takoveho initu odlozi az na pozdeji, protoze init
resolver nepouziva => bug ktery upgrade opravuje se na nej nevztahuje.

Je fakt, ze to mohli v Advisory nejak lepe popsat - jak tak na nej koukam,
tak je to Advisory podle klasickeho RH template...;(

--
JiKos.