sms cez sity.sk s PHP

taranis taranis na inmail.sk
Neděle Červenec 28 17:46:52 CEST 2002

Ahoj,

Ako ste si mozno vsimli  na "slovensku" je to po komunikacnej uplne na ....
Sms za 4Sk (E..tel 3 Sk), hodina internetu 30Sk, inet provajder zadarmo a na Slovensku.?Mozno vo sne.
(Pozn.:Poskytovatel Kiwwi ma specialny tarif, kde platite ako za mestsky hovor.)
No, aby som sa prepracoval k tomu cos som chcel.Nasi mily mobilni operatori neposkytuju sms cez email.
(Pozn.:No, poskytuju, ale musite si to zaplatit.) Preto som sa rozhodol posielat sms cez w na p.Najprv upravit html sms
brany do wml.
Dat na nejaky freehosting.Pripojit sa na tuto stranku.Odpojit a ulozit do bookmarks.Offline napisat smsky a
odoslat.Takto vide 1. sms
na 0.6 - 1,5Sk.Je to podla toho ako rychlo sa vsetko odosle.

Problem je v tom, ze vsetky brany ako azet.sk, supereva.sk... uz krachli.
Pobox.sk a markiza.sk maju overovanie pomocou generovanych images.
Z Orangeportalu mozete posielat 10Sms za mesiac.
Takze zostava sity.sk kde je iba prihlasovanie.Mozete poslat 100sms za mesiac.A naraz az 3 smsky!!!
Kedze na tuto branu nestaci len wml (kvoli prihlasovaniu).Preto som to chcel obijst cez php pomocou funkcie socket();

Lenze to nefunguje.Nepodari sa spojit so serverom sity.sk. Domnievam sa, ze je to kvoli nejakemu freehostingovemu
zoznamu serverov na Slovensku + ostatne domeny su uplne zakazane.Potvrdzuje to aj fakt, ze to nejde ani z
Polskych serverov, ktorym sa taktiez neumozni spojenie.
Moze to byt takto alebo sa da odhalit socket z PHP-cka a ten zakazat?

Diki