Vypnuti Debianu - vyreseno

Petr Klíma xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Neděle Červenec 28 18:27:05 CEST 2002

Dobry den,
dekuji za rady, pomohly. Chtel bych jenom poznamenat, ze mi nevyhovuje
reseni pomoci cehokoliv v X, protoze od doby, kdy jsem rozchodil
rozumny icq klient v konzoli a konzoli samotnou mam v textovem
rozliseni 128x48, nepotrebuji moc casto chodit do X. Ale zpet k resenim:

Jak pouziti programu sudo (rada od Petera Manna), tak uprava prav a
vlastniku programu shutdown (rada od uhlar na fantomas.sk) jsou podle mne
vyhovujici. Do praxe jsem dotahl druhou radu, protoze sudo po mne
vyzadovalo pri vypinani heslo a mne se ho psat nechce.

Takze postup byl tento (cituji):

"ja som si na shutdown nastavil mod 4754 a dal ho do skupiny shutdown
v ktorej su vsetci co mozu masinu zhodit..."

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz