Vlastni RH CD?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Červenec 28 20:54:31 CEST 2002

Dobry den!

Chtel bych se zeptat, rad bych si nainstaloval RH7.3 a chci usetrit
jedno CD-cko (s Updatama). Muzu to udelat tak, ze si vsehny iso
image "rozbalim", prehraju rpm-ka novejsima a zase pomoci mkisofs
vytvorim? Nebo se musi jeste nekde neco upravit?

Pokousel jsem se na prvnim CD-cku hledat nejaky seznam rpm-ek, ale
nasel jsem jenom RedHat/base/comps, kde neni u zadneho baliku uvedena
verze, takze podle toho by to mohlo fungovat.

Chtel bych se ale zeptat, jestli tomu opravdu tak je (jestli treba nazvy
baliku nejsou zakompilovay primo do installeru... nemam tu nikde system,
ktery by umel precist cramfs...)

Diky

P.

--