mail: procmail + mutt

Dušan Dušek Dusan.Dusek na seznam.cz
Pondělí Červenec 29 09:34:50 CEST 2002

Zdravim,

chtel jsem si vyzkouset procmail na filtrovani mailu. pridal jsem do
.fetchmailrc radek "mda /usr/local/bin/procmail" aby byly maily primo
predany procmailu. To vsechno funguje: fetchmail stahne postu a
procmail
ji dle pravidel roztridi do pripravenych slozek.

Co nefunguje, je ze zpravy nemuzu precist v muttu: muzu si ten
mailbox
precist ve vimu bez problemu (zda se mi vsechno ok, ale asi neni),
kdyz
to procmailem ukladam jako maildir, mam v adresari pekne uhledne
naskladany majl-fajliky, ale mutt vzdy hlasi ze to neni mailbox.
Hlasi to take mail(1), takze neco bude spatne urcite.

V mutt manualu jsem se docetl, ze mutt umi 4 typy mailboxu a vzdy
nastavi vse automaticky. Ted jsem procital web procmailu a nenarazil
jsem na nic co by mi pomohlo; take jsem se dival pres google do
archivu
teto konference, ale zda se mi ze vsichni s muttem a procmailem maji
jine problemy nez je tento. Predpokladam, ze je to v nastaveni
procmailu.
Pouzivam tuto zakladne jednoduchou konfiguraci (pro zacatek):
******
SHELL=/bin/sh
MAILDIR=${HOME}/.Mail
LOGFILE=${MAILDIR}/procmail.log
LOG="--- Logging ${LOGFILE} for ${LOGNAME}, "

:0:
nove
******
#Pro maildir
MAILDIR=$HOME/Maildir

:0
$MAILDIR/
******

Prosim, muze mi nekdo poradit co s tim nebo kde hledat chybu?
Diky

Dusan

Reklama:
Mapy Prahy, Brna a Cech najdete na http://www.mapy.cz