wget + zaheslovana stranka

Pavel linux na argobbs.cz
Pondělí Červenec 29 10:24:44 CEST 2002

Hello,

Sunday, July 28, 2002, 9:38:02 PM, you wrote:

Jeste jednou shrnu problem:

poradite prosim jak stahnout obsah stranky
http://www.domena.cz/statistika.asp?par1=x&par2=y na kterou se
pristupuje az po uspesne registraci na strance
http://www.domena.cz/login.asp, kde se vyplni login a pass a odesle se
metodou POST na check.asp ?
<form action="check.asp" method="post" name="form1" onSubmit="return
kontrola();">
Dalsi postup je mi jasny, jen nevim jak se prihlasit.

PS> Ked nebudu stacit keksy, tak skus dodatocne este nastavit referrer. Viac v man
PS> stranke wgetu.
mam nastavene --http-user=user, --http-passwd=password a
--referrer=http://www.domena.cz/login.asp a porad nic.

Je tedy to same, kdyz ze stranky login.asp metodou POST odeslu login i
pass strance check.asp, ktera me presmeruje na statistika.asp jako
kdyz to provede wget s http user a passwd ?

Diky

--
Best regards,
 Pavel                            mailto:linux na argobbs.cz