Problem s POP3

Jiří Kubík linux na mukt.cz
Pondělí Červenec 29 10:58:18 CEST 2002

Ahoj,

mam nasledujici problem. Kdyz stahuju ze sveho serveru postu z nejakeho uctu, na kterem je vic jak tak 10 mailu ( treba ucet kam chodi prispevky z konference ), tak se mi hodne casto stava, ze mi Outlook vytuhne a po minute vyhodi hlasku, ze ze serveru POP3 neni zadna odezva a stahovani mailu padne. Stahovat zacina normalne rychle. Ale tak po 7mym mailu se to zacne rapidne zpomalovat a nakonec to zpravdila ukonci tahle hlaska .... Kdyz stahuju vecer, tak to vsechno chodi relativne v pohode a probehne to skoro vzdycky tak, jak ma. Problem typu "ucpana linka" mezi mnou a tim serverem nehrozi, jsme na stejnem segmentu bezdratove site ( asi 3 Mbit/s ), server je podle udaju v TOPu vytizenej tak na 2 procenta. Ramky je v serveru taky dost. Problem se vyskytne i kdyz zkusim pouzit jineho mailoveho klienta ( Pegasus, Bat!, Pine, Kmail a jiné ).

Nenapada Vas nekoho, co by mohlo tenhle problem zpusobovat ?

Dekuju za kazdou radu.

Jirka