mapovani vice disku do jednoho adresare

Cejka Rudolf cejkar na fit.vutbr.cz
Pondělí Červenec 29 10:59:17 CEST 2002

Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:
> <flame> Narozdil od nejmenovane jine komunity, ktera povazuje za hloupe
> linuxaky vsechny, kdo si dovoli o problemu premyslet jinak, nez jak je to
> implementovano v tom jedinem Spravnem Operacnim Systemu: </flame>

To by me zajimalo, o kterou komunitu a o ktery Spravny Operacni System
se ma jednat. Solaris, FreeBSD a Linux jednoznacne vylucuju, protoze
o jejich uzivatelich neco malo vim, a moc dalsich vhodnych systemu uz
nezbyva. mozna SOS :-)))))

PS: Premyslet jinak == nepremyslet a rovnou hazet pres palubu?
Kdyz nekdo napise "vice" a ja odpovim jen jeden RO + jeden RW, tak
priste jeste musim pripsat moznost jeden RO + jeden RO + ... + jeden RW,
aby bylo pochopeno, ze "vice" je opravdu "vice" ne jen "dva"? Hmmm.