edimax EN-9210TX - 32

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Pondělí Červenec 29 11:53:23 CEST 2002

Dobry den,

pred nekolika dny jsem vznesl dost nepresny dotaz ohledne gigabitove sitovky
pod RedHatem 7.3. Nyni jsem uz trochu moudrejsi, tak zkusim dodat vice
informaci.

Mam v serveru sitovku $subject, ktera je 32bitova. Na diskete jsou i
ovladace pro Linux , nicmene se mi je ani s nejvetsim usilim nepodarilo
prelozit. Ale stale se pokousim.

Pri instalaci RH 7.3 byla karta uspesne detekovana a nabiha s ovladacem
ns83820.o, ktery je standardne v distribuci. Pri nabehu zobrazi syslog toto:

---------------
eth0: enabling 64bit PCI addressing
eth0: ns83820 v0.15: DP83820 v1.2: <mac_adresa> io=0xf5001000 irq=5 f-sg
eth0: link now 100 mbps, full duplex and up
---------------
Coz vypada OK, protoze server je skutecne prozatim na 100 Mbit switchi.
Nicmene me tam mate ta 64bit PCI, karta je jen 32bit. Pri studovani zdrojaku
tohoto ovladace se take vsude mluvi jen o 64bit. Muze fungovat moje karta s
timto ovladacem? Nenasel jsem nikde zadne volby, asi jsem spatne hledal, ale
uz nevim kde a co.

Karta normalne naskoci, ifconfig ji vidi i s nastavenymi cisly, routa
nabehne, ale to je vse, nejde ping, nejde nic...pokud si chci vzit cisla z
mistniho DHCP serveru, tak se take nespojim.

Prosim o radu
Jan Povolny