POP3 , Palm a GSM mobil

David Pirek linux na pravo.cz
Pondělí Červenec 29 13:59:56 CEST 2002

Eurotel pokud vim nepodporuje staticke IP adresy. Asi tak pred pul rokem
jsem to zjistoval (z podobnych duvodu jako Vy) a narazil jsem na nejakou
obchodnici, ktera mi navrdo rekla, ze nemam sanci ani jako velky zakaznik.
Treba se uz neco zmenilo...

                DaP

Dobry den,

mate nekdo vyresen nasledujici system ?

Vzhledem k tomu, ze to pripojeni by melo jit pres Eurotel GSM data,
predpiokladam, ze na strane Eurotelu to bude  muj palm  se stale stejnou
IP adresou ktery bude kontaktovat nas server (nebo tu bude pridelovano
dynamicky ? nebo dokonce bude zdojova IP toho stroje Eurotel GSM data -
jeste jsem to nezkousel abych neplacal kredit nadarmo),
slo by tak to pripojeni na POP omezit pro nejakou adresu - da se to udelat
v POP konfiguraci nebo musim na FW ?

Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *

-