Fstab

Petr Klíma xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Pondělí Červenec 29 18:08:23 CEST 2002

Martin Filip Nexus wrote:
> Zdravim,
> kdyz jsme u toho fstabu... vyresil nakonec nekdo to, aby vsechny files
> na vfat partitione nemeli prava 0775? nemuzu se zbavit executable prava
> na souborech.. za ziviho boha... kdyz fajl chmodnu, tak prava nema, ale
> pri remountu samozrejme ma prava znova... ve fstab mam jak mode=640, tak
> noexec parametr a proste uz nevim co s tim :(
> poradite mi nekdo?

Parametr noexec je burzoazni prezitek, jak by se reklo tak ctrnact let
zpatky. Dnes byste mel pro FAT pouzit showexec, ten udela
"spustitelne" pouze .bat,.com,.exe soubory. Ale kdyz uz jsme u toho,
vyresil nakonec nekdo to, jak stejneho efektu dosahnout u CD s M$
Joliet rozsirenim? Nemam na mysli CD s RockRidge, nebo co se to
pouziva treba na linuxove instalacky.

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz