OpenOffice a problemy s tiskem

Karel Vyskočil karel1 na students.zcu.cz
Pondělí Červenec 29 20:22:02 CEST 2002

Zdavim,
mam neprijemnej problem s tiskem. At tisknu cokoliv tak se vsechno
v pohode vytiskne, ale z OpenOffice.org ani tuk. Kdyz dam tisk do
souboru a tento pak poslu na tiskarnu zvlast tak se taky nic
netiskne. Kdyz ale poslu na tisk nejakej jinej *.ps tak to jede v
pohode. Po otevreni ps souboru vygenerovanym z OO.org jsem
zjistil, ze je na zacatku %!PS-Adobe-3.0, zatim co ve vsech
ostatnich postscriptech co jdou vytisknout je %!PS-Adobe-2.0.
Problem bude asi v tomhle, ale nevim co s tim. V nastaveni
tiskarny jsem zkousel nastavit PS Level na 2, ale porad to
generuje %!PS-Adobe-3.0. Ma nekdo nejakej napad.
Predem moc dekuji.
--
Karel Vyskočil
Student FEL ZCU