Konfigurace Linuxu

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pondělí Červenec 29 19:19:21 CEST 2002

>Pred casem tu padla rada nechat si nakonfigurovat linuxovy firewall
>nekym kdo to umi a dat za to 1500 Kc. Existuje nekdo takovy? Nebo se
>standardni ceny pohybuji jinde?
>A co nasledna udrzba?

Nu, podle mne silne zavisi, co ten FW ma presne umet. Pokud skutecne
pouze predava a filtruje pakety, tak se to da udelat pomoci nejake
minidistribuce za kratkou dobu a tudiz i nizkou cenu. Pokud vsak chcete
spise
branu s proxy, postou, antivirem, filtrovanim posty, ..., tak bude cena
radove
vyssi, bude treba instalovat skutecnou distribuci s radou programu. Nicmene
na FW by spravne nic jineho bezet nemelo.

Take zavisi, kdo bude rucit za provoz a odolnost proti pruniku...

Ted si uvedomuji, ze Vam mozna slo pouze o KONFIGURACI  jiz existujiciho
stroje. Hmm, kazdopadne treba SuSE si uctuje tusim 1200,- /hod bez DPH.

Pokud kazu bludy, opravte mne nekdo.

OldFrog.