sms cez sity.sk s PHP

tee mr_tee na volny.cz
Pondělí Červenec 29 23:31:55 CEST 2002

No nevim, proc ses do puvodniho autora tak pustil a arogantne ho
zesmesnujes, myslim, ze ma problem a chtel se zeptat na reseni. Reci
typu "nic není zadarmo" si nech, sice je to castecne pravda, ale myslim,
ze normalni lidi pochopili, ze srovnal ceskou republiku se slovenskou a
"ohodnotil", ze to tam mate trosku jinak, zrejme chtel snizit sve
naklady. Nevidim nic spatneho na zadne otazce, krome te, ktera uz tady
padla, ale i tak to muze byt problem, protože systém uz starsi spravy
neposle a pokud se někdo prihlasil nedavno, tak ty mejly nevidi... Ty
jsi asi tezky profesional, vsechno vis a znas a před spanim si ty
MetaFAQy asi ctes, tak neopruzuj trapnymi odpovedmi...

-----Original Message-----
From: Vladimir Rengevic [mailto:vlado na grafon.sk]
Sent: Sunday, July 28, 2002 10:09 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: sms cez sity.sk s PHP

Mily mlady anonym...

 budem asi jedinny, kto na tento prispevok zareaguje, ale:

 1. Nema _ABSOLUTNE_ nic spolocne s Linuxom...
2. Nic neni zadarmo. Je tu niekto kto bude cely rok pracovat bez naroku
    na vyplatu? Asi toto bude dovod obmedzenia SMS bran. A tiez linky
    asi bude treba zaplatit. Preco si neprenajmete linku,router,par
modemov
    a nezriadite pripojenie zadarmo??? Aha, asi sa takto fungovat moc
neda, vsak?
3. Ak tuzite po mnozstve SMS-iek investujte v Orange 50 Sk mesacne
    a mozete ich posielat uplne bez problemov (aha, toto tiez neni
zadarmo). 4. Mail je natolko zmeteny, ze nan neexistuje rozumna odpoved.
5. Odpoved na posledny odstavec je: moja kuzelna gula hovori, ze asi
budu
    mat druhu stranu nejakym sposobom okontrolovanu v skripte a v
ziadnom
    pripade to nema ziaden suvis s freehostingom.
6. Ak je to "specialita" tykajuca sa PHP asi bude treba najst
konferenciu o PHP...

 Inak hned po prihlaseni kazdy dostane MetaFAQ tejto konferencie -
odporucam  studium zacat tam. Je to moc poucne citanie pre podobne
otazky.

S pozdravom
V. Rengevic