vypinani monitoru u prihlasovaciho dialogu X

Vondráček Jan jan.vondracek na hq.iol.cz
Úterý Červenec 30 08:21:38 CEST 2002

Me osobne dobre fungovalo xset dpms a daval jsem rovnou off po nejakem case a ty hodnoty 0 0 2500 (tam se musite podivat v jakych to je presne jednotkach, mam pocit ze v sekundach) no musi se to dat pravdepodobne do xinit aby se to spustilo po nastartovani serveru pred loginem. Ale bohuzel to presne nevim.

> 3. nastaveni pomoci 'xset dpms t1 t2 t3' (jsou to casy pro blank, suspend,
> 0ff), ktery jsem ale nezkousel, protoze nevim presne, kam toto mam napsat,
> aby to bylo umisteno korektne a provedlo se to ihned po spusteni X.

Vondracek