Obnoveni prav k souborum...

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Úterý Červenec 30 09:18:55 CEST 2002

On Tue, Jul 30, 2002 at 12:44:03AM +0200, Pavel Dobes wrote:

> A v nekterych adresarich i prava... Kdyz chown -R user:group * nemeni
> skryte soubory a .* meni i adresar nadtim...

Uz jsem dlouho nesedel u nejakyho rpm systemu ale pokud ten Vas je pak
mate moznost vyjet si puvodni prava pres rpm myslim ze pomoci verify s
nejakejma parametrama a pak uz by nemel byt problem z toho vytahnout
jmena souboru a prislusna prava za pomoci nejakeho sikovneho skriptiku

u ostatnich distribuci by to take asi slo porovnat proti instalacnim
balickum.

--
  KLoK