Jak se dostat na roota bez hesla

David Tomsik dave75 na atlas.cz
Úterý Červenec 30 09:23:28 CEST 2002

Bc. Radek Krejča wrote:
> Dobry den,
>
>   mozna prichazim s velmi OT dotazem a take pomerne stupidnim, nicmene
>   musim. Dnes jsem pred odchodem z prace chtel jeste pridat uzivatele
>   s tim, ze konecne vyzkousim spravce uzivatelu v KDE na RH 7.3
>   Valhalla. A ejhle, zadna chybka, zadna hlaska, ale nejde se
>   prihlasit vubec na nic, absolutne nechapu, co se mohlo stat. Mam
>   tedy dva dotazy.
>
>   1. mohu se nejak dostat do pocitace a opravit nejak tento problem
>   nebo jsem odkazan na reinstal (coz by byla ma smrt, protoze kvuli
> [...]

Dobry den,

stal jsem pred stejnym problemem a vyresil'sem ho reinstalaci (je to
rychlejsi nez badat jak a pak ucinit, este rychlejsi je nebadat, ale
vedet a ucinit tak ;).
Problem vznikne po pridani noveho uzivatele nebo i skupiny v utilite
"KUser" .. vzdy to skonci sejne - na PC se nelze nikterak prihlasit
(zkouseno jen pres ttyX). Kdyz se pouzije RH utilita "User Manager",
zadny vyse popsany problem se nevyskytne!
Reseni spociva v NEpouzivani KUser ;)

S pozdravem D.T.

--

  David Tomsik