GF4 MX 440 a MSI KT3Ultra na 2.4.18-3 - blbnou

Libor Stefek lstefek na logis.cz
Úterý Červenec 30 09:50:09 CEST 2002

Zdravim, mam uplne to same a ten problem mam taky.
Jeste nedavno jsem mel MB s chipsetem ali a chovalo se to uplne
stejne a to i s predchozi verzi ovladacu.
Ted mam suse 8.0 - kernel 2.4.18 a myslim, ze i v uzivatelske konferenci
na nvidia.com to tam nekdo probiral, ale nevim jestli tam padlo nejake reseni.
Proste to tech 10 sekund trva a jeste k tomu to jakoby problikava.
Rozhodne bych to nepricital chipsetu kt333, spis je to problem
ovladacu od nvidia.com.

S pozdravem Libor Stefek