readcd neprecte posledni 2 sektory na CD

Úterý Červenec 30 11:27:56 CEST 2002

On Tue, Jul 30, 2002 at 10:24:16AM +0200, Ing. Vlastimil Pospíchal wrote:
> Zdravím všechny,
cau

> po přeinstalování SuSE 7.0 na SuSE 8.0 (nová instalace) mi program
> readcd nepřečte poslední 2 sektory na CD. Zdá se, že tyto problémy má
> pouze s vypalovanými CD, zato však se všemi. Kde mám hledat příčinu?
> Je možná nějaká náprava?
>
> Pokud zadám parametr sectors=0-n , kde n=size-2, CD se načte.
Odhadujem to na bug v jadre ale ja som si myslel, ze to uz opravili. Chyba je
v readahead pre CDcka.

Ake mas jadro, je to IDE alebo SCSI mechanika?

> Kit
Bye,

  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.